• وبلاگ : صوفيان رند
  • يادداشت : ذهبيه
  • نظرات : 0 خصوصي ، 11 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مملي 
    کجکول عزيز خدا خيرت بدهد بقول معروف خواب بودم بيدارم کردي مست بودم هوشيارم کردي حالا بيائيم صوفيه را کنار بگذاريم به بزرگتر از اينها بپردازيم يعني امامان دوازده گانه بچه دليل؟طبق کدام نص ؟گفتار اقليت شيعه بي سند را بپذيريم يا اکثريت مسلمان سني را.اين مراجع تقليد نص صريح دارند ؟اثر پيشکششان باد.خلاصه که زکي
    + فرهاد 

    مسلمانان يک زماني معتقد بودند که پشت سر مرده نبايد حرف زد.انهم بي دليل.

    در کجکول جناب کجکول در ارتباط با نص صريح و سلسله گنابادي با افشاگري خود بنده بي طرف را از خواب خرگوشي بيدار کرد .بنا به نوشته کجکول که وصيت پيغمبر در مورد علي مکتوب نبود ولي سي هزار شاهد داشت و بصورت مکتوب در کتابهاي بسياري ثبت شده است.
    پس موقعي که ابوبکر به سلطنت رسيد ان سي هزار نفر کجا بودند؟ و ان کتابهائي که در ان جانشيني علي ثبت شده ايا کتابهاي شيعيان است که صدو ده بيست مليون نفر ميباشند ويا اينکه بيش از يک ميليارد مسلمان غير شيعه که انکار ان ميکنند همان قضيه مخالفين دراويش نيست؟ايا اين ايرادات به اقطاب سلاسل صوفيه
    در مورد امامان هم صادق است؟سئوال اينست شيعيان ايراني به چه مدرکي به يک عرب بعنوان امام معتقدند ولي خود عربها چنين اعتقادي ندارند .خلاصه که صوفي گري و شيعه گري و هر چه گر ديگه است کار دائي جان ناپلئون است

    به نام خدا

    سلام

    مطالبتان زيباست

    يا علي

    + مملي 
    تجمع اهالي روستاي قلات شيراز در اعتراض به زمين خواري سپاه پاسداران

    جمعي از اهالي روستاي قلات شيراز با تجمع مقابل استانداري فارس خواستار خروج يکي از نيروهاي مسلح (سپاه پاسداران) از اراضي خود شدند.
    به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه فارس، جمعي از اهالي روستاي قلات شيراز با تجمع مقابل استانداري فاس به تصرف اراضي خود توسط يکي از نيروهاي مسلح کشور اعتراض کردند و مدعي شدند بيش از 300 هکتار از اراضي زراعي اين منطقه توسط يکي از نيروهاي مسلح جهت ساخت تأسيسات و پادگان نظامي تصرف شده است.
    يکي از اهالي معترض اين روستا در گفت و گو با ايسنا گفت: يکي از شرکت هاي عمراني وابسته به يک ارگان نظامي شبانه در اراضي قلات کانتينر و تجهيزات عمراني پياده کرده و مي گويند مي خواهيم در 250 هکتار از اراضي اين منطقه پادگان نظامي احداث کنيم.
    وي گفت: مديران اين شرکت مدعي هستند که از طريق کارشناسان دادگستري قيمت اراضي تعيين شده و پول آن را پرداخت مي کنند اما آيا مي شود به زور وارد خانه کسي شد و بعد به او گفت: پول شما را مي دهيم؟
    اين شهروند قلاتي خاطرنشان کرد: اگر مردم نخواهند املاک خود را به فروش برسانند بايد چه کسي را ببينند؟
    يکي ديگر از معترضان نيز به خبرنگار ايسنا گفت: 10 روز است که با اين نهاد نظامي درگير هستيم اما هيچ کس از ما نمي پرسد چه مي خواهيد؟ اصلاً حرف ما را گوش نمي دهند!
    يک مرد کهنسال اهل قلات نيز گفت: من از زمان پدربزرگم به ياد دارم که در اين املاک کشاورزي مي کرديم اما حالا مي خواهند زندگي ما را بگيرند!
    وي ادامه داد: هيچ کس به حرف گوش نمي دهد! حتي ما را به بخشداري و فرمانداري و استانداري راه نمي دهند! نمي دانيم حقمان را از چه کسي طلب کنيم!
    اسماعيل يکي ديگر از اهالي روستاي قلات هم به خبرنگار ايسنا گفت: در منطقه قدرت 35 هکتار زمين کشاورزي دارم که ميراث 100 ساله پدري است حالا مي گويند اين زمين توسط منابع طبيعي به يکي از ارگان هاي نظامي واگذار شده است.
    وي گفت: مسئولان اين ارگان نظامي هم مي گويند پول اراضي را به خانواده نوبخت مالک خاني قلات پرداخت کرده ايم در حالي که اين اراضي ربطي به نوبخت ندارد.

    + طلبه 
    برادر صابر نميدانم چگونه به خود اجازه ميدهند کلمات قران گونه امام معصوم خميني کبير را روي وسايل نقليه بنويسند فکر نميکنند ممکن است پرندگان روي ان برينند؟
    + محمد 
    سلام
    وبلاگ پاسخ به صوفي با مطلبي جديد در مورد فرقه گنابادي به روز شد
    pasokhbesufi.blogfa.com
    + اكبر 

    قندهاي متبرّک !

    شخصاً برخورد متملقانه برخي از مسئولان و دانشگاهيان را با مقام رهبري ديده ام اما آنچه که برايم بيش از آن ناراحت کننده مي باشد آن است که براي رهبري که انساني معمولي وهمچون ساير انسانها است مقامي قدسي قائل شوند. تمجيدها و تملقهاي رايج از ايشان اي بسا براي تقرب جويي کفايت کند اما وقتي سخن به تبرک نمودن چفيه و خوردن ته مانده بشقاب ايشان مي رسد ديگر از مرز چاپلوسي و تملق به حماقت و عوامگرايي مي رسد.

    گاهي کارهايي از نخبگان و تحصيلکردگان جامعه ايراني سر مي زند که انسان را به تعجب وا مي دارد.
    اغلب گمان مي شود اساتيد دانشگاهها و نخبگان علمي که قاعدتاً رؤساي دانشگاهها بايد گل سر سبد ايشان باشند سمبلي از فرهيختگي و خردمندي هستند اما دريغ که گاهي عوام تر از عوامترين اقشار مردم عمل مي کنند .
    گزارش ديدار اساتيد دانشگاهها با رهبر انقلاب را در روزنامه کيهان خواندم و بسيار متأسف شدم. اين تأسف نه از آن جهت بود که ميزان بالايي از تملق و چاپلوسي برخي از دانشگاهيان و رؤساي دانشگاهها براي دستيابي بيشتر به رانت قدرت صورت گرفته بود بلکه به خاطر نکته اي بود که در انتهاي گزارش آمده بود و مرا به فکر فرو برد.
    شخصاً برخورد متملقانه برخي از مسئولان و دانشگاهيان را با مقام رهبري ديده ام اما آنچه که برايم بيش از آن ناراحت کننده مي باشد آن است که براي رهبري که انساني معمولي و همچون ساير انسانها است مقامي قدسي قائل شوند. تمجيدها و تملقهاي رايج از ايشان اي بسا براي تقرب جويي کفايت کند اما وقتي سخن به تبرک نمودن چفيه و خوردن ته مانده بشقاب ايشان مي رسد ديگر از مرز چاپلوسي و تملق به حماقت و عوامگرايي مي رسد.
    از اين دست برخوردها را سالهاي سال شاهد بوديم. ابتدا گروههاي فشار و نيروهاي موسوم به حزب اللهي اقدام به اين کارها مي نمودند ، سپس ويروس اين عوامگرايي ها به ديگر اقشار و طبقات هم افتاد. هر چند نيک مي دانم اين افراد بسيار معدود هستند و نمي توان آمار زيادي را براي اين قبيل افراد قائل شد اما وجود اين اقليت در ميان مسئولان و دانشگاهيان ما بسيار زشت و نا پسند است.
    به اين قسمت از گزارش کيهان توجه کنيد : "افطار تمام شده بود كه فرزند يكي از مسئولين آمد كنار سفره كوچك استاد(مقام رهبري) به پدرش چيزهايي گفت و پدر نيز در قندان توي سفره استاد را باز كرد و يك مشت قند ريخت توي يك برگ دستمال كاغذي و دادكه حضرت استاد تبرك كنند. استاد يك دقيقه اي را براي قندها نجوا مي كردند و آنها را نزديك لب ها مي آوردند... تمام كه شد تحويل دادند، گويا قندها خيلي قيمت پيدا كرده بود و يكي دوتا از مسئولان سهم خواهي كردند!! حضرت استاد كه برخاستند؛ جمعيت به طرف شان آمدند و با همان دست و نگاه مهربان حضرت استاد، با ايشان خداحافظي كردند... برگهاي ريحان سفره كوچك استاد چه زود بين اساتيد كلاس درس امروز تقسيم شد!"
    تبرک در فرهنگي ديني ما معناي مشخصي دارد که بسته بر نوع زاويه نگاه به مقوله دينداري قابل قبض و بسط است اما اين نوع تبرک از پديده هاي بديعي است که بسياري از دينداران را نيز مي آزارد و اي بسا مراجع و علماي ديني نيز با آن موافق نباشند. از اينها گذشته خود شخص مقام رهبري نيز نبايد به اين درخواستها تن در دهند. قبول آنکه مثلاً چفيه يا عباي ايشان و يا قند نجوا شده (اگر ايشان به قندها دعا مي خواند ديگر چه مي شد) موجب تبرک است و خير و منفعت دنيوي و اخروي دارد به معني تأييد اين عوامگرايي است و خود ايشانرا نيز در اين رديف قرار مي دهد.
    به اسلام عزيز در طول قرون و سالهاي گذشته مقدار زيادي خرافه و ناخالصي بسته شده است ، وظيفه دينداران حقيقي است که مانع تداوم اين روند شوند. بي شک تبرک نزد پيامبران و ائمه عليهم السلام که برگزيدگان مستقيم وغير مستيقم حضرت باريتعالي هستند معنا و مفهوم پيدا مي کند اما از اينها گذشته مقام قدسي براي ساير افراد قائل شدن از دائره دينمداري حقيقت پندارانه خارج است.

    مري هم مملي ـ كه سختش م دل مارش افتا ـ هني لك نــــــمله! اما خمونيــم، آمارت خوب بالا ببره!!

    په كي ميايي بوو؟

    + مملي 
    بزرگترين سرور جهان تشيع هک شد !
    بيش از 200 سايت ايراني هک شدند

    فردا نيوز : شب گذشته گروه هکر group-xp سرور آل البيت (ns1.al-shia.com و ns3.al-shia.com) را هک کردند .
    به گزارش «فردا» اين گروه هکري ادعاي از بين بردن تمامي سايتهاي شيعيان (روافض!) را دارند. در بخشي از پيام منتشره اين گروه آمده است: هشدار! شما تصور نکنيد اين حمله براي يک روز يا دو روز بوده است و اين سايت به حالت سابق بر گشته و مجازات تمام مي شود !
    شايان ذکر است در بين اين سايتها مي توان به سايتهاي مراجع معظم تقليد، همچون : آيت الله مکارم شيرازي، آيت الله تبريزي (ره) و آيت الله سيستاني اشاره نمود.
    گفتني است با توجه به ارسال پيام هاي حاوي مضامين افراطي ديني از سوي گروه هکري احتمال دست داشتن فرقه وهابيت داده مي شود.
    اين جدي ترين حمله هکرها به مهمترين سايتهاي شيعي ميباشد که در چند سال اخير رخ داده است .جهت مشاهده ليست سايتهاي موجود بر روي سرور آل البيت مي توانيد به اين بخش (در اين سايت لينک بيش از 200 سايت هک شده را ملاجظه کنيد) مراجعه نمائيد.

    + پر 
    به گروه عقاب به پيونديد
    + مملي 

    آزمايش ضد موشک ليزري امريکا
    درکمتر از يک ثانيه
    موشک هاي بالستيک
    در هوا منفجر مي شوند

    امريکا ضد موشک ليزري جديد خود را آزمايش کرد. خبرگزاري نووستي در مسکو، در گزارش کوتاهي پيرامون اين سلاح نوشت: اين سلاح جديد ليزري که قرار است توسط نيروي هوايي امريکا براي ره گيري و نابودي موشک هاي بالستيکي مورد استفاده قرار گيرد با موفقيت آزمايش شد و از روي يک بويينگ 747- 400 يکشنبه 7 سپتامبر در پايگاه هوايي "الواردس" واقع در کاليفرنيا شليک شد.
    اين سلاح قادر است در کمتر از يک ثانيه موشک هاي بالستيک شليک شده را در هوا منفجر کند. آزمايش نظامي آن از روي هواپيماهاي نظامي نيز قرار است بزودي آغاز شود. تکامل آن موشک هائي که تاکنون در ايران و بعنوان ساخت بومي "شهاب" به نمايش گذاشته شده و يا شليک شده مي تواند بالستيک محسوب شود. يعني موشکي که مي تواند کلاهک اتمي را حمل کند. تاکنون نمايش اين موشک ها درايران بعنوان قدرت نظامي سپاه پاسداران و در تيررس بودن اسرائيل و ناوگان هاي امريکا در درياي عمان و خليج فارس محسوب مي شد. اکنون با اين آزمايش، عکس العمل موشکي سپاه در برابر حمله به ايران زير علامت سئوال قرار مي گيرد.