• وبلاگ : صوفيان رند
  • يادداشت : نامه به رئيس جمهور
  • نظرات : 0 خصوصي ، 25 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + حميد 
    ب- بعد از اين همه آسمان و ريسمان کردن اشخاص مختلف، در اين ميان تنها نکته اي که مغفول ماند اظهار نظر کردن در مورد صحت و سقم ادعا هاي مطرح شده بود. هيچيک از منابع مذکور و اشخاصي که نام آنها به عنوان ويژه خوار ذکر شده بود رسما اعلام نکردند که آيا اصل اتهامات مطرح شده صحت دارد يا خير؟
    اساسا فرض مي کنيم که پاليزدار در دستگاه هاي ياد شده هيچ نقش و مسئوليتي نداشته و کوچکترين ارتباطي هم با کميته تحقيق و تفحص نداشته است. گيريم که پاليزدار خود يک بدهکار و مفسد اقتصادي است، اظهارات او فرافکنانه، فرار رو به جلو و براي پاک کردن دامان خود از تخلفاتي است که انجام داده است و نيز هيچگونه نسبتي هم با دولت و ستاد هاي رايحه خوش ندارد، بينش او ضعيف بوده و يک ساده لوح است و باز فرض مي کنيم که او را براي تخريب وجهه دولت بسيج کرده اند و چنانکه ادعا شده، هدف نهائي وي هم دامن زدن به اختلافات بين مسئولان بوده است، افشاگري هاي صورت گرفته مورد تائيد دولت نيست و تنها منجر به ايجاد فتنه مي شود؛ با اين وصف آيا طرح مسائل فوق به مفهوم انکار واقعيت هاست؟ آيا ادعاها ي مطرح شده دروغ است و اگر مي گوئيد دروغ است، کدام بخش آن را تکذيب مي کنيد ؟ آيا همه اشخاصي که نامشان در اين افشاگري ها ذکر شده است، اتهامات منسوب به خود را انکار مي کنند؟ اگر چنين است، چرا رسما موضع نمي گيرند؟ گفته مي شود که ارائه دليل بعهده مدعي است و قسم ياد کردن و انکار اتهامات نيز به عهده متهم و منکر مي باشد، به اين اعتبار آيا اشخاصي که نامشان ذکر شده است، بجاي آنکه قوه قضائيه به مدد آنان آيد، حاضرند مانند يک شهروند عادي بطور صريح و شفاف سوگند ياد کنند که همه موارد اتهامي دروغ است؟
    آيا واگذاري معدن سنگ مرمر دهبيد فارس دروغ است؟ آيا واگذاري کارخانه لاستيک دنا با سهل ترين شرايط و منظور کردن تسهيلات ويژه براي باصطلاح خريدار، صحت ندارد؟ آيا پرونده مربوط به جنگل هاي شمال و حوادثي که متعاقب آن پيش آمد قابل انکار است؟ آيا واگذاري خودرو به اشخاص حقيقي و حقوقي با تسهيلات و تخفيفات ويژه قابل کتمان است؟ آيا پرونده مربوط به بنياد نهج البلاغه و بنياد همگرائي انديشه را مي توان انکار کرد؟ آيا مسائلي که در مورد واعظ طبسي و پرونده المکاسب مطرح مي شود را مي توان ناديده گرفت؟ آيا وجود شبکه هاي فاميلي مفاسد اقتصادي در کشور دروغ است؟ آيا قاچاق فراورده هاي نفتي و ساير کالاها با حمايت برخي از آقازاده ها را مي توان نفي کرد؟ آيا وجود سلاطين کالاهائي مانند شکر، پارچه مشکي، زيره و ...و ويژه خواري برخي آقا ها و آقازاده ها را مي توان انکار کرد؟ آيا وجود هزاران پرونده سوء استفاده مالي و فساد اقتصادي مربوط به تخلفات شرکت‏هاي دولتي در حوزه زمين، نفت، صنعت، بانک‏ها، در کميسيون اصل نود و بازرسي کل کشور را مي توان انکار کرد؟
    از اين گذشته آيا کامران، دهقان، خوش چهره، زاكاني و ساير اعضاي اصلي هيات تحقيق و تفحص اين پرونده و بويژه فاطمه آجرلو هم حاضرند سوگند ياد کنند که همه اظهارات پاليزدار خلاف واقع است؟ اگر پاسخ منفي است، پس چرا سکوت اختيار کرده ايد؟ و اگر پاسخ مثبت است، رسما اعلام کنند که کدام بخش از گفته هاي پاليزدار واقعيت ندارد.