• وبلاگ : صوفيان رند
  • يادداشت : نامه به رئيس جمهور
  • نظرات : 0 خصوصي ، 25 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + حميد 

    اين نامه براي انتشار رسيده است
    به اعتراف سردار زارعي
    خانه مرتضوي دخترباران است

    چندروز پيش ايميل جالبي بدستم رسيد. از آنجائي که خبر دستگيري سردار زارعي نيز پيش از منتشر شدن همينگونه لو رفته بود، ديدم خالي از لطف نيست که وبلاگ شما را که وبلاگي پر بيننده شده در جريان قرار بدهم.

    اي ميل اينست:

    آقاي سردار رضا زارعي در جريان بازجوئي، به مسئول مستقيم پرونده خود که از سوي آيت الله شاهرودي تعيين شده گفته است:

    شما برويد خانه اقاي سعيد مرتضوي را هم بگرديد، بعد بيايد سراغ من. لااقل من اگر هم با کساني ارتباط داشته ام ولي آدم ربايي نکرده ام ولي مرتضوي دختران زيادي را که خودمان دستگير کرده بوديم خواست که تحويل او دهيم تا به وضع منکراتي انها رسيدگي کند ولي انها رو با خود به منزل شخصيش برده و خانواده هاي آنها فکر ميکند دخترانشان فراري و يا ربوده شده اند .

    اگر قرار باشد قانون اجرا شود بايد سوابق و خدمات مثبت من در نيروي انتظامي هم حساب شود. بسيار از شهروندان هستند که از ما بخاطر خدمات شبانه روزي تشکر کرده اند و حاضرند اينجا شهادت بدهند و قسم بخورند که من به آنها خدمت کرده ام.

    همانطور که شما هم در وبلاگ خودتان نوشته بوديد آقاي سردار رضا زارعي چندي پيش در يک خانه فساد همراه با 6 زن کاملا برهنه دستگير شد، هر 6 زن دستگير شده اند و در حال حاضر در اختيار قوه قضايه هستند و در بازجوي برخي از آنها اطلاعات تکان دهنده اي از رفتار قاضي سعيد مرتض