• وبلاگ : صوفيان رند
  • يادداشت : زير منبر علما 2
  • نظرات : 0 خصوصي ، 18 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + طلبه پشيمان كه راه برگشت ندارم 

    در حالي که قرآن مي فرمايد(68 سوره قصص 28): "پروردگارت هرچه خواهد بكند بيافريند و اختيار كند. اختيار بدست آنها (يعني من و شما) نيست. خدا از آنچه با او شريك مي كنند (يعني همين رهبران دروغين و سخناني که شما مراجع به خدا نسبت مي دهيد) منزه است و والاست". يا : كه مي فرمايد (36 سوره احزاب 33): "هيچ مرد و زن باورمندي حق ندارد كه چون خدا و رسولش (نه كس ديگر) چيزي را فرمان دادند اختيار كار خود داشته باشد".

    بنابراين بزبان قرآن از شما مي پرسم(آيات 36 تا 41سوره 68) :

    "شما را چه شده , چگونه قضاوت مي كنيد؟ مگر كتابي داريد كه آن را مي خوانيد تا هرچه خواهيد در آن بيابيد آن را انتخاب كنيد؟ يا براي شما تا روز قيامت بر عهده ما (خدا) پيمانهاي رسا است كه هرچه را كه شما حكم و قضاوت كنيد حق شما باشد؟ از آنها (يعني از كساني مثل شما و آن رهبران مدعي) بپرس كدامشان متعهد اين مطلب است؟ و يا مگر شريكاني داريد؟ اگر راست گويند شريكان خويش بيآورند". آخر اين سخن بيهوده اي را که آقاي خميني (و ديگر مراجع مذهبي) به صراحت در ابتداي کتب رساله عمليه شان نوشته اند، از کجا و کدام دستگاه موجه عقلي و مذهبي بيرون درآورده اند؟ چگونه است که ما مسلمانان و بخصوص ما شيعيان هنوز چيزي از قرآن نمي دانيم . از اين ناداني است که اغلب ما با "غيرخدا" پيوند و خويشي داريم و بيشتر به سخنان کساني باور داريم که دون کلام خدا و پيامبر است. بقول قرآن ((آيه 31 سوره توبه) "از دون خدا علما و مراجع را پروردگاران خود گرفته اند" و به روش تقليد هرآنچه را که آنها حلال و حرام کردند، مردم هم ندانسته و نفهميده آن سخنان را گرفتند و ايشان را پرستيدند. (اين مطلب عين مضمون روايتي است از قول امام صادق که در کتاب اصول کافي باب تقليد آمده است)

    اغلب اين مردم يا مقلد خميني اند يا مقلد منتظري و يا اراکي و يا جوادي آملي و ..... اگر اينها بر حق بودند که ما امروز به چنين فلاکت و بدبختي و سراشيبي بي اخلاقي گرفتار نمي آمديم! براي شما كافي نيست كه بشنويد هر روز مردم بيشتري از ايرانيان بخاطر اين شيوه دينداري و اين لکه شرک (جمهوري اسلامي) که دامن همه را گرفته، از دين مقدس اسلام بري شده اند و هر روز شاهديم که ايشان به بي ديني و و بي اعتقادي تجاهر مي کنند و يا دين شان را تغيير مي دهند؟ (جالب اينجاست که اين مردم فتواي اجازه تغيير دين را هم از آقاي منتظري مي گيرند!) شماها تا كي مي خواهيد در برابر اين شرک و ظلم سكوت كنيد و با طرح مسائل حاشيه اي ذهن مردم را به مسيري بکشانيد که بس از حقيقت دور است؟

    "جز اين نيست كه شيطان اعمال و رفتار شما (رهبران قلابي تشيع) را در نظرتان بياراست و از راه منحرفتان ساخت با آنكه اهل بصيرت بوديد" . (آيه 38 سوره 29)

    اگر ما مسلمانان بخواهيم به مصداق آيه 36 سوره اسراء عمل کنيم آنگاه مي بايد از شما مراجع بپرسيم و شما را متهم کنيم که شما به چه حکم و اجازه اي ما را در اين مسير به گمراهي و ضلالت انداخته ايد؟ شما بايد هم در اين جهان پاسخگوي ما مردم باشيد و هم اينكه در آخرت جوابگوي خدا باشيد. چرا که شما مراجع هر زمان بر ما مردم تکليف شرعي کرده ايد که به دنبال شما راه بيفتيم و يا از کسي بيزاري کنيم ؟