• وبلاگ : صوفيان رند
  • يادداشت : زير منبر علما 2
  • نظرات : 0 خصوصي ، 18 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + طلبه پشيمان كه راه برگشت ندارم 

    و فرمود: «خدا بر دل و گوششان مهر نهاد و برچشمشان پرده بست». (7 سوره بقره)

    « بگو , بنگريد كه اگر خدا گوش و چشم شما را بگيرد و بر دلهايتان مهر نهد , چه خدايي غير از الله آنها را به شما بر گرداند؟ نگاه كنيد كه چگونه خدا آيات را گونه گون بيان مي دارد, آنگاه باز ايشان اعراض مي كنند» (آيه 46 سوره6)

    علي بن ابي طالب (ع) مي فرمايد: «اي مردم , همانا آغاز پيدايش آشوب ها , فرمانبري هوسها و بدعت نهادن احكامي است بر خلاف قرآن كه مردمي بدنبال مردمي آن را بدست گيرند. اگر باطل برهنه مي بود بر خردمندي نهان نمي گشت و اگر حق ناآميخته مي نمود, اختلافي پيدا نمي شد. ولي مشتي از حق و مشتي از باطل را گرفته و آميخته كنند و با هم آورند. اينجاست كه شيطان بر دوستان خود چيره شود و فقط آنهايي كه از جانب خدا سابقه نيكي دارند نجات يابند» . (اصول كافي ج اول ص70)

    و به نطر من ريشه آغاز پيدايش همه آشوب هاي زمانه ما در پيروي از هوس آخوندهايي است که بقاء شان و سروري شان را در بدعت نهادن احکامي مثل همين احکام مربوط به تقليد مي بينند. چراکه با اين شيوه دينداري مي توانند نادانان و بي عقلان بيشتري را به گرد خود جمع کنند تا که پايه هاي حکومت جاهلانه شان را مستحکم تر کنند. به نظر من دليل پيدايش اين وضع نابهنجار و غمباري که اينک بر کشور ما چيره شده ، همه از "مرجعيت شيعه" است. مرجعيتي که در طول تاريخ اسلام نسل بعد از نسل بنام خدا و پيامبر و امام نادرستي ها و ناروايي هاي بسياري را بدعت کرده و دروغهاي بزرگي را به خدا نسبت داده است. دروغهايي که اگر بخواهم يک يک انگشت روي انها بگذارم آنگاه مثنوي هفتاد من کاغذ مي شود.

    آقاي منتظري

    اگر شما فکر مي کنيد من درست نمي انديشم و اگر در باورم و قضاوتم به راه خطا رفته ام لطفا مرا راهنمايي کنيد . اما اگر فکر مي کنيد که درست مي گويم آنگاه بر شما است که به حکم "لا اکراه في الدين قد تبيين الرشد من الغي فمن يکفر بالطاغوت و يومن بالله ..." بي آنکه کراهت بخود راه دهيد خيلي واضح و روشن با اين شرک و با اين طاغوت مبارزه کنيد . اين است آن ريسمان محکمي که هيچ گسستني در آن نيست و اين است آن چيزي که مرضيه خدا و هدف انبياء است. والسلام.