• وبلاگ : صوفيان رند
  • يادداشت : جوابيه 2
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + طلبه پشيمان كه راه برگشت ندارم 

    سلام دوست و هموطنم .گويا متاسفانه مطالب قبلي درست مطالعه نشده .و اما راجع به مراجعه به پزشك خيانت پزشك شخصي است و فيزيكي ولي يك روحاني با ا فكار و باورهاي مردم معامله ميكنند.

    اينجا است که من با شما و هر مرجع مذهبي و انساني که بخواهد از اين وسيله دکان و دستگاه براي خودش درست کند مخالفم و سعي مي کنم تا آنجا که باور ديني ام به من اجازه مي دهد با آن مخالفت کنم.

    من به شما يادآوري مي کنم که قصد خدا از خلقت انسان آن نيست که فقط چند تا پيامبر و امام بيافريند و بعد وجود عزيز آنها را در معرض شرارت طلبي يک عده مردمي که در همه چيز فقط سود خويش را مي بينند، به سختي و عذاب اندازد. در حالي که در آموزش هاي اسلامي ما است که باور داشته باشيم خداوند همه انسانها را بر همان گوهر و فطرتي آفريده که آدم خليفة الله را آفريد و هم چنين ديگر پيامبران و اولياء الله را. از اينرو باور داشته باشيد که قصد خدا از خلقت ما انسانها آن بوده است که همه انسانها مثل اولياء الله باشند. مگر قرآن (روم/??) غير اين مي گويد؟ يعني وقتي که مي فرمايد:"پس وجه خويش را براي دين حنيف بالا بگير"، منطورش اين است که انسانها (اعم از زن و مرد) خودشان را دست کم نگيرند بلکه به موجوديت خويش و کامل بودن آفرينش و پاک بودن فطرت شان افتخار کنند و به سخن حافظ بدانند که " تو را ز کنگره عرش مي زنند صفير" و يا بقول سعدي " رسد آدمي به جايي که بجز خدا نبيند". اين آن چيزي است که ما انسانها مي بايد سر مان را براي آن بالا بگيريم.

    ما اگر به اين امر باور داشته باشيم آنگاه قبول مي کنيم که راه الهي براي کسي که بخواهد آن را طي کند هر زمان مستقيم و مهيا است و هرکس که بخواهد و خدا او را بخواهد، او تا به مقام آدميت ، که مقامي بالاتر از مقام فرشتگان است، مي رسد (نه بيشتر). هرچند او در اين جهان خطا کرده باشد و يا در مواردي بر اثر عدم تسلط الهي بر نفس خويش گناه کرده باشد(بشرط آنکه ظلم نکرده باشد). آنچه انسان را از روحانيت محروم مي کند همانا ظلم است که در اين خصوص البته فکر و دست اغلب مراجع ما به آن آلوده است. (بفرمائيد دكترها)