• وبلاگ : صوفيان رند
  • يادداشت : سماع قسمت دوم
  • نظرات : 1 خصوصي ، 25 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + محمود 

    چند نکته اي که براي انتشار فرستاده اند
    تئوري هدايت امام زمان
    از کشفيات خود رهبر است

    اين چند نکته را مي توانيد منتشر کنيد:

    آقاي خامنه اي در توهم رهبري جهان غرق شده است. خودش را منزوي کرده و يا او را منزوي کرده اند. باور کنيد که از اوضاع مردم و مملکت بي خبر است، مخصوصا با اين سفرهاي جديدي که سپاه و دست هاي پنهان داخل بيت رهبري برايش ترتيب ميدهند، بکلي بيگانه با واقعيات جامعه شده است.

    هاشمي رفسنجاني دراين هفته ها يگانه پاسخي که به مراجعه کنندگان آشنا و ابراز نگراني آنها ميدهد اينست: من خسته شده ام.

    به او، يا از روي تعارف و يا باور گفته اند شما مرد بحران هستيد. لابد منتظريد اوضاع بحراني تر شود. او گفته: آب چند متر از روي سر همه ما گذشته و شما تازه از بحران حرف مي زنيد؟

    خيلي از روحانيون بشدت نگران اند. در بسته ترين محافل خودشان مي گويند: ما تعجب مي کنيم که چرا مردم نمي ريزند توي خيابان و همه ما را نمي کشند؟

    درباره رفرم و اصلاحات در همين محافل بحث شده است. با صراحت گفته اند: جان مردم به لبشان رسيده، هيچ کس و هيچ چيز را ديگر مردم قبول ندارد. کار از رفرم و اين حرف ها گذشته، مردم اصلا به کسي اميد ندارند.

    آن اظهارات امام زماني تعجب آوري را که احمدي نژاد هر چند وقت يکبار مطرح مي کند، در واقع حرف و نظر خود خامنه ايست. واقعا او در اين توهم غرق شده که امام زمان هدايتش مي کند. اين را در محافل فرماندهان عالي سپاه بارها گفته و آنها هم در سخنراني هاي خودشان گهگاه به نوعي طرح مي کنند. در همين محافل حرف هائي زده مي شود که شما بعضي وقت ها در سخنراني فرماندهان سپاه مي توانيد بشنويد. مثلا فرمانده کل سپاه واقعا دچار اين توهم شده که فرمانده سپاه اسلام است و براي امام زمان آماده فتح جهان است.