• وبلاگ : صوفيان رند
  • يادداشت : سماع قسمت دوم
  • نظرات : 1 خصوصي ، 25 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + محمود 
    امام صادق (ع): زماني كه مردي به زور از زني كام بگيرد. يك ضربه با شمشير به او زده مي‌شود خواه با آن بميرد يا زنده بماند.
    ميزان الحكمه ج4 ص243
    *از امام سوال شد اگر مردي زني را به زور وادار به زنا كند، حد (عقوبت شرعي) آن چقدر است؟
    حضرت فرمود : اين مرد كشته شود خواه همسر داشته يا نداشته باشد.
    ميزان الحكمه ج4 ص243
    *رسول خدا (ص): اگر زني كه شوهر دارد زنا و فسا كند در روز قيامت از آلت تناسلي زن و مرد چرك و خون آبه متعفني جوشان خواهد بود كه تا 500 سال اهل جهنم از بوي بد آن در عذاب و رنج هستند اينان شديدترين عذاب را متحمل مي‌شوند.
    خدا با آنها سخن نمي‌گويد و آنها را از گناه پاكيزه نمي‌كند و براي آنها شديدترين عذاب‌ها را مهيا كرده است.
    ميزان الحكمه ص235

    *مطابق روايت انوار المجالس حضرت صادق (ع) فرمود: كه متعه كردن در دين ما و دين پدران ما است. پس هر كس آنرا انكار كند به تحقيق كه انكار كرده است دين ما را و به دين غير ما معتقد شده است.
    روايت ديگري از معصومين (ع) است كه فرمود: هيچ زني نيست كه به او پيشنهاد متعه كند و قبول نكند و منكر شود الا آنكه حقتعالي بردارد از گردن آن زن رشته ايمان را و محشور كند او را با اهل تابوت جهنم (بدترين عذاب را اهل تابوت جهنم دارند) و هر زني كه متعه شود و تابع سنت رسول خدا (ص) گردد و با فاطمه زهرا (س) در قصر جنت در همسايگي پيغمبر (ص) محشور شود.
    رسول خدا (ص): هر كس يكبار متعه كند يك سوم او از آتش جهنم آزاد مي‌شود و هر كس دوبار متعه كند دو سوم او از آتش جهنم آزاد مي‌شود و هر كس سه بار متعه كند تمام بدن او از آتش جهنم آزاد مي‌شود.

    *از امام صادق (ع) سوال شد آيا رسول خدا متعه كرد؟ فرمود : آري.

    *روايت است كه: ان المومن لا يكمل حتي يتمتع؛ مومن كامل نمي‌شود تا اينكه متعه انجام دهد.
    من لايحضر ج3/وسائل ج140

    *هشام بن سالم از امام جعفر صادق (ع) نقل مي‌كند كه آن حضرت فرمودند: مستحب است كه مرد متعه كند و براي مردان شما دوست ندارم كه از دنيا بدون اينكه حتي يكبار متعه كرده باشند.

    وسائل ج14 باب 2 حديث7
    *ابو بصير مي‌گويد بر امام جعفر صادق (ع) وارد شدم او به من فرمود: اي بومحمد! آيا از هنگامي كه نزد خانواده‌ات خارج شده‌اي متعه كرده‌اي؟ گفتم : نه فرمودند: چرا؟ گفتم: به اندازه كافي توانايي مالي ندارم. حضرت دستور دادند يك دينار به من بدهند و فرمودند : تو را قسم مي‌دهم كه به خانه نروي مگر اينكه اين كار را انجام دهي.
    وسائل ج14 باب 2 حديث140

    *امام كاظم (ع): زياده روي در متعه نكنيد و سنت را بر پا نگهداريد و آن شما را از همسرانتان باز ندارد و موجب عصبانيت آنها و انكار حق توسط آنها نشويد تا به امر كنندگان بر اين كار لعنت بفرستد.
    كتاب متعه شيخ مفيد ص 34

    *زراره بن اعين از امام باقر (ع) نقل مي‌كند كهع : سرگرمي مومن در سه كار است: 1متعه زنان، 2شوخي با دوستان و برادران، 3نماز شب.
    ازدواج موقت- نياز امروز- عباس زاده

    *جميل بن صالح مي‌گويد: بعضي از شيعيان امام صادق (ع) عرض كردند: چيزهايي (شك و شبهه يا اذيت و آزار مردم يا ترس از مخالفين) از متعه به ما رسيده است و ما سوگند خورده‌ايم كه هرگز متعه نگريم. امام به ايشان فرمودند: اگر شما اطاعت خدا را نكنيد درحقيقت معصيت كرده‌ايد.
    وسائل ج14 باب 3 حديث2

    *امام صادق (ع): از ما نيست كسي كه به رجعت ما معتقد نباشد و متعه را حلال نداند.
    فروغ كافي ص7